مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-09دانش

مجله بین المللی مهندسی عمران، بالاترین سطح مجلات بین المللی را دریافت کرد


ریات علمی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و طبق شـیوه نامه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی، مجله بین المللی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، - بر اساس آخرین ارزیابی و رتبه بنـدی نشـریات علمی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و طبق شـیوه نامه ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی، مجله بین المللی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، بالاترین سطح مجلات دارای عنوان بین المللی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله بین المللی مهندسی عمران، در سال 2019 نیز طبق لیستJCR موفق به دریافت ضریب تاثیر 446/1 (آخرین ضریب تاثیر 624/0) و ارتقا به چارک Q3 (از چارک Q4) بین مجلات تخصصی مهندسی عمران شد.

قابل توجه است که این ضریب تاثیر، رتبه نخست در بین ضرایب تاثیر تمامی مجلات مهندسی ایران در لیست مذکور است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، 66 درصد مقالات چاپ شده در این مجله در سال 2019، با نویسندگی مسئول محققین خارج از کشور بوده که نشان از توجه ویژه جامعه بین المللی مهندسی عمران به این مجله دارد.

مجله بین المللی مهندسی عمران، از پژوهشگران داخل کشور نیز دعوت کرده است تا نتایج کار پژوهشی اصیل خود را برای طرح در جامعه بین المللی مهندسی عمران به این مجله ارسال کنند، البته برای حفظ کیفیت مقالات چاپ شده، ضروری است نویسندگان مقالات ارسالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بین المللی مهندسی عمران، بالاترین سطح مجلات بین المللی را دریافت کرد

مجله بین المللی مهندسی عمران، بالاترین سطح مجلات بین المللی را دریافت کرد